ida pyk och ocharmiga modeoffer.

Det är inte många svenskar som imponerar på mig, särskilt inte klädmässigt. Alla som frontas på streetstyle-hemsidor har svart, grått, trasigt, slitet och päls på sig (skinnjacka om det är sommar). Och alla som får hundratals kommentarer i sina bloggar varje gång ett inlägg med orden Dagens Outfit postas så kommer deras kläder alltid från Gina Tricot, gärna typ latexleggings, noppiga tishor och tvåfärgade fodral. Elle-galan brukar vara ett av de få tillfällen då svenskar lyckas klä upp sig, men knappt mode-eliten imponerar. Däremot måste jag säga att Elles egen bloggerska - Ida Pyk charmade mig totalt i sin "I fucked Kleerup"-klänning. Snyggt och originellt, sådant gillar jag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback