helgen.

I lördags efter mycket klädångest och trassel med plattången så begav jag mig till Sjöstaden för risottomiddag hemma hos Klasson. Då tösen hade bestämt sig att ta det lugnt med alkoholen medan jag trodde naivt att jag skulle kunna truga henne med ett glas vitt vin eller två så tog jag helt sonika med mig en flaska. Det slutade med att Klasson drack en stor flaska Ramlösa och jag hällde i mig en pava vin. Efter flera timmar av fniss, skvaller och allmänt prat så var det dags att ursäkta sig för att åka hem och sova. Vi ringde efter en taxi men till vår stora förvåning så rullade en limousine upp med tonade rutor och en chaufför med öronsnäcka som öppnade dörren åt mig. Jag har ju alltid sagt att jag är en tvättäkta rock star i grund och botten. Så där i den enorma baksätet färdades jag hem genom Årstatunneln in style, så att säga.


Söndagen bjöd på lite huvudvärk men jag trotsade vad min kropp egentligen ville (sova) för att åka in till stan. Medan jag väntade på KlassonGötgatsbacken träffade jag på Yvan, Facehunter, mitt första möte med karln som ytterst förvirrad behövde hjälp med mobiltelefonen och hade inte "ze camera" på sig. Mitt bleka bakisansikte hade inte velat fastna på bild, så tur hade jag. Därefter hjälpte jag Klasson köpa tidernas sämsta chic-lit innan vi traskade till Östermalm för att fika med Johan och hans flickvän, Emmy L'Angolo. En hallonpaj och en cola senare mådde jag prima och det var ett väldigt trevligt möte.


Kvällen spenderades promenerandes i Mälarhöjden och fikandes med Vici medan nervositetsfjärilarna fladdrade hej vilt i maggropen inför måndagens nya jobb. Dock väldig trevligt att umgås med Vici, som alltid. Och med andra ord var det en riktig toppenhelg!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Låter som en trevlig helg! Men jag har en liten fråga här.. hehe. Om google analytic. Jag är ej den mest tekniskt levande personen så jag förstår verkligen inte vart man ska sätta in den där koden. För vart hitta man den där </body> som de pratar om? Hmm.. knepigt, haha.

Postat av: Bells

Katrin: jag är inte heller ett geni när det kommer till datorer, men jag lyckades lista ut efter mycket om och men att du ska klistra in det nästan längst ner i din kodmall (eller vad tusan det heter). så scrolla ner till typ botten av sidan och leta där. lycka till!

2009-01-19 @ 18:48:39
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback