hejdå jobbet.

Tredje gången i mitt liv jag säger hejdå till en arbetsplats. Första gången var det på Nordea Finans då jag blev bjuden på tårta och fick en enorm blomsterbukett, trots att jag bara hade arbetat 2 veckor. Ryggdunkar och löften ven i luften och jag kände mig smått obekväm i situationen. Andra gången var på SIR då min chef hamrade mig i botten, och fortsatte att slå medan jag var liggande, trots att jag hade sagt upp mig. Inte lika trevligt avsked med andra ord. Nu sitter jag här, sista femton minuterna på G4S och det bjuds inte på sötsaker men ett varmt avsked av chefen. Så det här blir sista jobbloggen på ett tag, för på måndag börjar jag jobba som redaktionsassistent och då kan det bli stress stress stress inför dagliga deadlines, så vi får se hur det går med bloggen. Hur som haver, nu ska jag lämna tillbaka min nyckelbricka och plocka ihop mitt skrivbord. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback