fredag.

God morgon världen! Det är snorkallt utomhus men jag har släpat mig upp extra tidigt imorse för att locka håret. Hela den där krångliga proceduren med plattång men övning ger färdighet - snart kommer jag också glida runt alla dagar med hollywoodsvall. Fantastiskt. Idag är det sista dagen på jobbet (jippie) och min karl och jag ska fira med lunch på Phrik Thai i Midsommarkransen som mycket möjligen skulle kunna vara Stockholms bästa snabbthai. Fancy asiatisk mat finns på både Berns och East men snabbthaimat är svårt att få både gott och i en bra prisklass, men Phrik Thai lyckas riktigt bra! Ikväll blir det nog lugnt och det blir skönt att sova ut lite för imorgon vill jag ut och härja. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback