fifth avenue shoe repair - guerilla war.

Det är trots allt Fashion Week by Berns den här veckan och trots att detta inte är en modeblogg borde jag åtmistonne uppmärksamma händelsen.

Då jag sitter på kontoret mest hela dagarna så kan jag inte spana på det fashionabla folket vid Berzelii men jag fick min modedos igår då jag besökte Fifth Avenue Shoe Repair's guerilla store - 90 dagars experiment, i Sturegallerian. Alla Stockholmare borde gå dit, åtminstone för att titta. Godbitar ur kommande kollektioner, fantastiska klänningar som barra FASR kan göra blandas med installationskonst och konceptmusik. Mycket svart, mycket volym och höghalsat. Sådant jag  tycker om med andra ord!


Besök butiken och njut lite du med av modeveckan!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback