en lite piffigare vardag.

År 2008 var alldeles för deprimerande klädmässigt känner jag. Vardagarna i skolan bestod av någon tisha, kofta och sjal jag slängde på och när jag tog mina första stapplande steg i arbetslivet så var det strictly business som gällde. Eftersom vi började i ottan på SIR så hann jag oftast ingenting annat än lite mascara och håret i en knut men jag känner att år 2009 borde vara ett lite piffigare år. Det enda jag egentligen alltid har är målade naglar, sedan nian har varje dag betytt målade naglar. Därför har jag dagen till ära hollywood-lockar, läppstift och ja, min mysigaste tröja från Carin Wester. Lite finare och lite trevligare, särskilt då jag ska iväg till nya jobbet ikväll för att lära mig mina nya sysslor som redaktionsassistent. Jag vill inte skrämma mina kollegor med ett vintertrött ansikte riktigt än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback