drinkar, dans och stulna orkidéer.

Igår hade Klasson avskedsgalej i Sjöstaden och vi samlades ett gäng flickar och pojkar för vin och drinkar hemma hos henne innan vi begav oss till Berns och 2.35:1. Det bjöds på jazzinspirerad musik, lite för mycket fulla vuxna, goda drinkar och mycket prat och skratt. Total kaos att försöka få tag på en taxi sedan men jag hade i alla fall mina pommes som sällskap när jag stod och viftade efter bilar på äkta New York-manér. Hemma i sängen med lampan släckt vid femsnåret och idag mår jag ungefär som jag förtjänar. Dock ska jag bege mig in till stan för att strosa lite i butikerna på Söder och kanske dricka en kopp kaffe.


 

Jag, Klasson och rufsiga blonda lockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback