tisdag.

Vissa dagar vill jag bete mig som ett litet barn. Jag vill hänga läpp i en halvtimme, låta hakan börja darra och sedan brista ut i ett gapvrål. Slänga mig ner på golvet - banka i golvet och sparka i fötterna. Idag var en sådan dag. Mest för att det var tusen och åter tusen saker att göra.

Men jag försöker tänka på andra bra saker, som den fantastiska lunchen jag åt på Mocco (jag kanske borde sadla om till matbloggerska?) eller alla roliga fester nu i februari. Det blir maskerad, drink och födelsedagsgalej. Det är kul att det börjar komma igång igen, januari är en ganska död månad men februari-mars-april-maj-juni brukar det vara fullt upp.

Det gick trots allt bra på jobbet idag och därefter fikade jag med fina EllieMuggen. Vi har inte setts på oförskämt länge och hade mycket att ta igen. Som hennes läkarstudier, jobbrabalder och skvaller. Timmarna flög iväg, precis så som de lätt gör när man träffar gamla goda vänner. Plus att vi talade om Thåström, och alla som har följt den här bloggen vet att det är ett av mina favoritämnen. Hah.

Nu ska jag svida om till mjukisdress och bänka mig framför tv:n med en stor kopp thé och en semla, men först ska jag fila lite på önskelistan, 20-årsdagen närmar sig med stormsteg och det är dags att lista allt fint och vackert som jag vill ha i min ägo!




Skivor och fantastiska skivomslag är en klassiker på min önskelista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback