torsdag.


Idag blev jag arg, jag blir ganska ofta arg på olika domar jag läser och idag blev jag alldeles fruktansvärt arg på en migrationsdom. Vissa människor har inte hjärta och själ, känns det som, bokstavstolkar lagen och kan inte känna med andra människor. Men, det var en trevlig thailunch med arbetskamrater och därefter en supersmarrig kärleksmums från Kringlan. Kvällen har spenderats på Sturecompagniet med cocktailparty för jobbet och alla kunder. Jag har agerat assistent åt mingelfotografen och passade på att dricka ett glas rött. Jag gillar verkligen Sturecompagniet, det är en helt fantastisk lokal. Nu tittar jag på Lyxfällan och äter veckans andra semla. Imorgon blir det lunch med Jade Mocco och på kvällen kommer grabben hit igen, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback