splendid.

Fantastisk kväll. Först traskade jag runt på stan utan att spendera en hel förmögenhet och därefter så svettades jag på Sats. Jag power-walkade på löpbandet och tittade på Top Model under tiden. Sedan blev jag instruerad av muskelbyggargrabbarna hur jag kunde förbättra mina magövningar och eh, ja, det var kanske lite mindre trevligt. Efter dusch och uppfräschning begav jag mig till Grill för middag med familjen. Det blev en hallonmojito, tonfisktartar med lime och mango, oxfilé med pommes och caesarsallad samt ett glas rött. Kvällen avslutades med NKs fantastiska hallonmousse-tårta och lite skönsång. Jag måste säga att jag gillade Grill skarpt - fantastisk inredning. Denna gång satt vi i Versailles-delen men nästa gång vill jag promt sitta i bordell-delen. Det var ett mischmasch av fina och kitschiga saker och ting och ett väldigt lyckat koncept.


Idag så trillar hela släkten in för att vi ska umgås hela helgen och fira Eric. Jag tror visserligen att jag och Chris kommer rymma iväg ett tag, för hur mycket man än tycker om sitt eget kött och blod så blir det lite väl påfrestande i längden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback