söndag.

Det var en fantastisk dag igår, helt underbar. Men det var inte så tokigt idag heller. Jag har blivit väldigt förtjust i att ligga i sängen och läsa tidningen på morgonen tillsammans med en kopp thé. I vanliga fall bläddrar jag bara igenom tidningen hemma och läser allt viktigt på jobbet sedan men det är härligt att kunna ta en halvtimme och läsa alla nyheter. Det ser ut att bli en spännande medievecka. På måndag kommer Arbogadomen och Pirate Bay rättegången startar. Det ska bli spännande att följa och förhoppningsvis hinner jag träffa Johan snart också för att få hans input på det där med pirater och fildelning.

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Pussat pojkvännen hejdå som åkte till Dalarna och börjat läsa Illusionen om Gud av Richard Dawkins. Jag är ateist och har alltid varit, men det ska bli spännande att läsa och se vad en annan ateist, kanske världens mest kända levande ateist, har att säga om sitt förhållande till religion.

Ikväll blir det telefonbabbel, Gossip Girl och risottomiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback