söndag.

Så var ännu en helg över, en ganska bra helg måste jag säga. I fredags var det samarbetsövningar och partaj ute vid Hellasgården. På lördagen stack jag till Uppsala för dundermiddag och Greek med pojkvännen. Idag har jag fikat och åkt hem till Stockholm igen. Nu väntar SATC och nagellack. Ungefär som vanligt på söndagar alltså. Förutom att jag faktiskt har pluggat idag också. Jag har skrivit en presentation av mig själv på knagglig franska. Jag hatar att känna mig begränsad på ett språk men det är i alla fall en början att kunna berätta något mer om sig själv än vad man heter. Hah.

Det ser ut att bli en hektiskt vecka - plugg, jobb, drinkar med vänner och födelsedagar. Men det blir nog fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback