sommar och salta bad.

Jag har funderat mycket på sommaren. Tanken var att min familj skulle åka till Savannah och hälsa på Chris pappa och släkt där men efter diverse komplikationer tycks den resan inte bli av. Frågan är då vad jag ska hitta på? Jag har tusen tankar och idéer men även ett jobb att sköta och det innebär pengar som uteblir vid ledighet. I sommar vill jag vara på landet under fina dagar och åka båt, ligga och guppa i en flytring och känna håret blåsa i vinden när jag åker vattenskidor. Jag vill även busa med kusinerna på deras studsmatta i Dalarna och sitta på terassen i Djurås med Chris och titta på Dalälven. I samband med det vill jag skrika mig hes till ThåströmPeace & Love och fälla en tår eller två till Håkan Hellström. Men den svenska sommaren är nyckfull och det kan lika gärna regna varenda dag och jag vill ha värme och salta bad. Därför har jag så smått börjat titta på resor utomlands. Jag är trött på shotrace och galna charterorter men skulle inte tacka nej till vita grekiska hus på olivsluttningar. I samband med det självklart god mat, fantastiska drinkar och en och annan dans på bardisken, helt har jag trots allt inte lämnat mitt förflutna bakom mig. Men jag vill gärna ha en kompanjon under mina äventyr och chanserna att locka med mig pojkvännen till Grekland (eller valfritt varmt ställe med turkosblått hav och vita hus med små blå dörrar) är inte speciellt stor. Någon frivillig?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var i stort sett mina planer i ett nötskal också.

Postat av: Jade

Jag är frivillig! Vi borde åka flera stycken, så underbart!

2009-02-19 @ 15:29:27
URL: http://myplanetrocks.blogspot.com
Postat av: Vici

Jag åker gärna till grekland!:D

2009-02-19 @ 23:44:32
Postat av: Vici

Måste inte vara Grekland i och för sig. Men jag reser gärna iväg på äventyr med dig hur som helst:D

2009-02-19 @ 23:46:56
Postat av: Bells

Allihopa: Fantastiskt! Jag är lite småsugen på Ios.

2009-02-20 @ 14:50:01
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Skulle skriva jag med, men satt inte vid min egen dator så jag hoppade över't. Nu är jag häääär och jag är på!

2009-02-21 @ 02:24:32
URL: http://keepyours.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback