skrapsår på knäna, ljummen öl, myggbet och solblekt hår.



Jag, precis som alla andra, drömmer om sommaren. Idealbilden av sommaren då man befinner sig ute på landet. Jag och vännerna har tagit båten någonstans och sitter på ännu solvarma klippor. Havet kluckar, ölen är ljummen, myggbetten kliar på armarna och håret är solblekt och tovigt. Det var så länge sedan jag var en hel vecka i sträck på mitt landställe att jag inte gör annat än att längta dit nu för tiden. Jag vill åka ut med båten, åka vattenskidor om dagarna och sitta och berätta spökhistorier på kvällarna (gärna med någon som kan spela gitarr) och skratta tills man får magknip. Och förhoppningsvis vill alla mina nära och kära följa med mig på ett liknande äventyr i sommar!

Kommentarer
Postat av: Klasson

Räkna med mig!

Postat av: Vici

Låter underbart! Jag följer absolut med på äventyr.:D

2009-02-09 @ 08:19:53
Postat av: Bells

Jag föreslår således att vi tar en vecka, eller åtminstone torsdag-söndag ledigt från jobbet och sticker till mitt landställe! Bor i "Lillstugan", åker båt, dricker öl och kanske sticker in till Nynäshamn och svirar i hamnen.

2009-02-09 @ 08:38:52
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback