onsdag.




Oh so tired. Dagens ljuspunkt var definitivt att luncha med ChrisL'Angolo och få en chans att slappna av lite. Hektisk vecka det här. Hann dock strosa lite på stan efter jobbet och handla födelsedagspresenter till Josefine och sedan mörda mina muskler på Sats. Nu har jag legat i sängen och jäst efter allt för mycket thaimat och tittat på The Rachel Zoe Project. Skräpserie, men det får mig att totalt stänga av hjärnan i alla fall. Hade jag orkar ruska liv i mina hjärnceller hade jag berättat om fejkade designerväskor och Al-Qaida för er. Det finns en ganska spännande koppling mellan din plastiga LV och människohandel, terrorism och annat moraliskt förfall. Men det får bli en annan gång, nu ska jag titta på mer skräp-tv och äta fruktsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback