onsdag.

Trött trött trött. Jag har jättesvårt för veckor då jag aldrig hinner landa, pausa, hemma innan nästa aktivitet tar vid. Förra veckan var en sådan och den här veckan likaså. Idag var det som vanligt mycket att göra på jobbet, letade födelsedagspresenter på lunchen och skyndade hem för att slänga i mig lite middag innan franskan. Nu snurrar skallen av frågeord och oregelbundna verb och jag måste försöka få lite sömn innan nästa hektiska dag tar vid. Imorgon fyller lillebror år och det innebär middag med familjen på Grill men innan det ska jag försöka klämma in ett Sats-pass. Ingen rast och ingen vila med andra ord. Men det är alltid något att tänka tillbaka på - alla dessa dagar då jag flängde fram på Stockholms gator utan att hinna stanna vid gatuhörnet för att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback