mina drömmars lägenhet.

Måndag morgon och solen skiner. Det är en fin kombination. I natt drömde jag om Paris, om Klassons lägenhet rättare sagt. Den såg dock inte alls ut som bilderna hon har visat i sin blogg utan den var gigantisk. Hon sa upprepade gånger att den var på 17 kvm men i drömmen såg den ut som ett mindre Versailles. Fantastisk med andra ord.

I drömmen så tjatade hon på mig att jag skulle flytta in hos henne men jag var tveksam - hur skulle jag få plats? Ja, det var en riktig önskedröm. Jag och Klasson i en gigantisk lägenhet i mina drömmar stad - Paris.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Drömmen kan bli verklighet. Dock så är Lodgis största lägenhet för under 1500 euro i månaden, på drygt 40 kvadrat. men Hey, det är ju iaf som toaletten på Versailles!



RING MIG KVINNA

Postat av: Bells

Emelie: jag måste skaffa Skypelurarna först, för pappi kommer halshugga mig om jag ringer till dig i frankrike från min vanliga telefon!

2009-02-09 @ 14:53:53
Postat av: Emelie

Möh, det kostar ju bara några kronor i minuten. säg att det är istället för den där extra drinken på Bauer som du brukar ta på hans AMEX!

2009-02-09 @ 15:03:31
URL: http://dontask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback