fredag.

Strålande solsken utomhus, finfin lunch med Jade då jag visserligen försökte äta en gigantisk tonfisksmörgås men tappade kapris och brödsmulor exakt över allt. Vi pratade student, sommar, jobb och annat vanligt som rör alla oss nu för tiden. Förhoppningsvis kan hela tjejligan enas om ett resemål i sommar och jag röstar för Ios eller annat liten gullig ö och förhoppningsvis får jag min vilja igenom, hah!

Det är underligt hur saker löser sig ibland. Josefine skulle ha födelsedrink imorgonkväll men hennes mamma insjuknade i influensa och i samma veva bestämde sig mina föräldrar för att sticka till Åre och bränna lagg. Med andra ord blir det jag som har en lite get together med nära, kära och vin. Det kan bli fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback