festivalkompisar och öltält.

Jag har länge varit sugen på att åka på festival men det har alltid varit något annat som har kommit emellan. Tennisveckan i Båstad, charterresor och champagnekrig, familjesemester, resa med pojkvännen och så vidare. Men i år så verkar ingenting stå i min väg, annat än att jag behöver hitta en vän att åka med (gärna någon som redan har en campingutrustning) och förstås vilken festival man ska åka till.


Personligen är jag sugen på Peace & Love. Det känns som en riktig nybörjarfestival med goda möjligheter att undslippa lera eller drunkningsfara plus att det ser riktigt lovande ut på musikfronten. Pete Doherty, Thåström, Håkan Hellström som bara har ett spelningsdatum inbokat i sommar. Jag är inte så kräsen, med ett par öl i kroppen låter det mesta bra men just de tre tidigare nämnda artisterna är alltid bra.


Så vi får se vad som händer, men är du sugen på att vara med och ta min festivaloskuld så tveka inte att höra av dig, så länge du har två armar och två ben så duger du som sällskap!


Kommentarer
Postat av: Klasson

Först Baba Sonic och nu detta. Vem är du och var har du gömt min Bella prydligt klädd i Ralph Lauren och Chanel?

Postat av: Sandra

Jag har varit på P&L två år i rad och det är en bra nybörjarfestival som du säger! Tror det inte är lika dräggigt som tex hultsfred och roskilde. Stan ligger nära med cafén, h&m osv om man måste göra nåt nödköp. Dock börjar P&L bli nästan lika stort som Hultsfred nu..

Andra bra nybörjarfestivaler är Emmaboda och Siesta, de är lite mindre!

2009-02-11 @ 15:15:32
URL: http://ibarcelona.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag var första med att vilja abonnera dig! ARVIIIIKKAAAA!!!!

2009-02-11 @ 16:15:13
URL: http://neveranhonestword.blogspot.com/
Postat av: Bells

Klasson: haha, jag tycker väldigt mycket om musik, och väldigt mycket om konserter, och då blir festival ett lockande alternativ.



Sandra: Jo, jag känner också att det är som en nybörjarfestival, plus att halva släkten bor 30 minuter bort, haha!



Josefine: Jag tror att du har fått allt om bakfoten nu, inlägget handlar om Peace & Love, det är dit jag vill åka :)

2009-02-11 @ 17:02:46
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Nehej, jag tror minsann att dte är du som fått allt om bakfoten unga dam!

2009-02-11 @ 19:05:45
URL: http://keepyours.blogspot.com/
Postat av: Bells

Josefine: Knappast, Pete och Håkan åker inte till någon annan festival och jag vill inte missa någon av dessa fantastiska artister! Men eftersom du redan har propsat så hårt på Arvika så har jag gett upp hoppet på att du vill följa med!

2009-02-11 @ 21:32:12
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback