måndag.

Idag var en dag då livet var helt på ända. Ni vet hur det är att komma tillbaka från en semester och inse att allt där hemma bara skaver och kliar mot kroppen? Kanske inte. Det är underbart att ligga i sin egen säng igen, men allt där hemma känns så fruktansvärt vanligt att jag bara längtar bort igen. Snart är det dags för Paris, den 22 september flyttar jag in i min lägenhet vid Bastille och då förändras allt. Klasson hörde av sig idag och meddelade att Café Flore står och väntar på mig och att det är +33 grader i Paris. När jag hör det så längtar jag.

Trots en miljon jobbiga tankar under dagen och jobbiga semikonversationer så lyckades Sarah rädda mig på lunchen och efter jobbet så mötte jag upp Josefine för tre timmars balsam för själen. Det vill säga; sol i ögonen, rödvin och spännande ord.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Han är så söt att jag dööööööööööör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback