landställen och storstäder, allt spränger.

Välkommen tillbaka. Nu är jag hemma igen i storstaden som det så fint kallas och jag har skaffat mig några myggbett, fler fräknar, ett par blåmärken och trötta ögon efter allt för mycket läsande. Jag har cyklat, gått och småjoggat mig fram i en veckas tid, däremellan har jag förflyttat mig på havet genom att åka alldeles för fort med min motorbåt. Jag har badat, ätit gott, spelat sällskapsspel, viskat hemligheter i mörkret och njutit av livet. Plockat blåbär, ätit smultron, stuckit mig på vildhallonbuskar och fått ett skrapsår på knäet. Med andra ord har jag levt sista semesterveckan på mitt landställe och haft det alldeles fantastiskt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback