that's one ugly outfit.

Såklart är det hemskt och genom vidrigt ur ett moraliskt och etiskt perspektiv men jag är skulle verkligen vilja starta en street style blogg som bara fotograferar människor med hiskligt fula kläder. Hade jag tid skulle jag inte tveka att ge mig ut på stan med en kamera och smygfotografera folk. Jag menar inte folk som har en "personlig" stil (vad nu som egentligen menas med det?) som jag råkar tycka är ful utan folk med helt vidrig klädsmak. Mitt nya hatobjekt på internet kommer tydligen till Stockholm i helgen och hade jag haft tid och engagemang så hade jag kastat mig ut i vimlet och försökt fånga hennes von Dutch-keps, vita Gina-klänningar och lantisporriga blick, på bild!

Kommentarer
Postat av: E

Hey, du får väl se till att hänga lite på cafét och village då, haha! gillar hennes senaste köp, speciellt sista klänningen. Beställ en till mig och skicka den till Paris!

2009-04-28 @ 14:11:38
Postat av: Josefine

Äsch, hon har ju faktiskt börjat bli lite mer påklädd på bilderna! (Att de övriga däremot är ännu mer lättklädda är en annan femma)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback