torsdagsvänner.

Ytterligare en dag med strålande fint väder och jag tror att det blir premiär på uteserveringen idag. Lunchade med Lova och ArmanL'Angolo. Det känns som tusen år sedan jag såg någon av dem, kanske särskilt Arman som envisas med nattligt arbete. Hur som helst, jättetrevligt att sitta med vänner och småprata. I eftermiddag ska jag fika med SarahMocco. Problemet med att alla jobbar är att ingen längre har tid att ses, det är tråkigt då man inte tappar kontakten men varje träff blir en lång update vad man har haft för sig de senaste månaderna. Det är ganska knäppt att Klasson som bor så långt ifrån mig är en av de vännerna som jag har mest kontakt med. Men inte för att det är något fel på fina lilla Klassi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej den där klasson verkar ju vara en väldigt härlig typ ;)

2009-04-02 @ 22:55:44
Postat av: Bells

Anonym: haha, är det Klasson själv som kommenterar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback