torsdag.

Halva dagen förflöt i något slags töcken som kulminerade i att jag spillde avokado på mina svarta jeans under lunchen - något jag inte upptäckte förrän jag såg de nästan självlysande gröna fläckarna halvvägs till Fältan där jag träffade på Jade. Jag hann även se EmpanSabis på lunchrasten då jag kände för att trycka i mig en Delicato-boll innan jag tog mig i kragen och lämnade tillbaka fantastiska Ladies av Mara Lee på biblioteket.

Eftermiddagen spenderades på stan och jag köpte ett par finfina skor Zara att gå ut och dansa i under sommarnätterna. Jag har ganska svårt för skor i vanliga fall som har "omotiverade" hål, det vill säga hål som inte fyller någon funktion, men dessa hade både omotiverade hål och var några centimeter för höga (13?) men oh well, fantastiska och numera mina. Därefter traskade jag runt på Monki och Beyond Retro och hittade tusen och åter tusen fina plagg men plånboken gapade tom så jag gick till Sats istället och svettades i spinningsalen.

Imorgon sticker jag till Uppsala för grillning med vänner, en och annan långpromenad och en massa pussar. Det ser i alla fall jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback