när man ramlar över information skrapar man ofta upp knäna.

Förra året så hade vi en uppgift i skolan för att träna oss att bli undersökande journalister. Vi sprang hos myndigheter, bläddrade i lagböcker och snokade i internets alla hörn och kanter. Jag lärde mig enormt mycket och sedan dess har jag bara blivit bättre på området. Ibland tror jag att informationen letar upp mig - som idag när jag satt och läste en typisk fjortisblogg så hittade jag en massa matnyttig information och bilder på Thåströms dotter. Hennes namn kan vi utelämna för att det här inte ska bli allt för googlebart men det var intressant. Mina ögon blöder nu, hon var en riktig fjortis och det svider lite i hjärtat. Inte en punkfjortis utan en riktig östermalmsfjortis. För att citera Ellie: "Hoppas han gör henne arvslös!" Oh well, lite stalkeraktigt kanske, men jag satte mig åtminstone inte i ex-fruns trappuppgång och fotograferade genom brevinkastet (även om det kliade lite i fingrarna)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback