mediefreak.

Jag kommenterade i Kevins blogg ett inlägg som handlade om huruvida man har vuxit upp när man väljer att titta på nyheterna på tv istället för något entertainmentprogram. Efteråt reflekterade jag över mitt svar - jag är besatt av media. Jag läser alla dagstidningar, även internationella sådana, minst 40 bloggar om dagen, nyhetsforum och försöker se nyhetssändningarna på tv. Inte konstigt att mina vänner tycker att jag är smått tjatig när jag jämt vill diskutera nyhetsflödet med dem när vi ses. Idag kommer Pirate Bay-domen och jag har varit smått spänd över utfallet hela veckan (okej, i tre veckor) och kl. 11 får vi svaret. Jag vet inte om min mediekonsumtion är hälsosam eller inte, men å andra sidan så slösar jag inte bort min tid på något helt onyttigt som att hetsäta munkar eller glo in i väggen. För övrigt, någon som har lust att gå med mig på Dagens Medias mingel nästa vecka?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vill följa meeeeeeeed tycker om dagens mediaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Och så måste jag be om ursäkt för att jag missade ditt sms, jag hade gärna ätit lunch med dig annars!

Postat av: Josefine

HAHA, det är bra att jag är så brutalt omogen. Tjalala....

2009-04-17 @ 12:14:07
URL: http://keepyours.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback