matthew williamson for h&m och blodiga knytnävar.

Imorgon landar Matthew Williamson for H&M i butikerna. Jag är nog en av de få som fortfarande tycker att H&Ms koncept är lysande med att erbjuda designersamarbeten för en billigare peng till den stora massan. Eller ja, vilken stora massa? Det brukar vara slagsmål i Stockholm för att få lägga vantarna på några eftertraktade plagg. Mina tidigare upplevelser av köande, slagsmål och tjuvnyp har resulterat i en gothinspirerad jacka och leopardprickiga undies från Roberto Cavalli samt en knytblus i siden/cashmere från Viktor & Rolf. Plagg som jag fortfarande är mycket nöjd med.


Jag kommer sitta på jobbet imorgon när plaggen släpps men om jag hade befunnit mig i kön så hade jag inte tackat nej till den blå kavajen eller den rosa klänningen som vi har sett med nitbältet i kampanjen. Men vi får väl se, jag ska i alla fall försöka ta mig förbi imorgon på lunchen och se om något enstaka plagg hänger kvar på galgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback