matthew, oh matthew. yes mr. williamson.

Självklart var jag förbi Matthew Williamson for H&M igår på lunchrasten. Jag visste redan instinktivt när jag klev upp på Drottninggatan att det hade varit en kaosartad morgon. Ordningsvakterna utanför H&M samt de springande damerna i taxklackar signalerade tydligt att det jag ville ha skulle vara slut. Mycket riktigt så hängde 2000 kronors klänningarna kvar, sjalar, hemska slinkiga linnen och mycket fina skinnvästar med öljetter kvar på galgarna. Jag var inte ute efter en skinnväst med öljetter tyvärr, hade jag fortfarande varit i behov av en fritidsgarderob hade jag inte tvekat men just nu var mitt sikte inställt på den blå kavajen och den rosa klänningen. Hur som helst, det var ingen större förlust egentligen då jag har köpstopp med viss modifikation, men jag ska ändå hålla ögonen öppna de närmsta veckorna för snart trillar nog returerna in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback