måndag.

För att vara typisk svensk - jag älskar våren. Jag mötte upp Vici i stan för att spana i butiker och sukta efter klänningar med blommigt tryck, skira pasteller och vita spetsar. Inne på Topshop så dog jag en aning över alla fina skor som har kommit in. Jag är inte mycket för skor i vanliga fall utan använder nästan jämt samma skor men inne på Topshop så klappade hjärtat lite extra hårt för ett par ankelboots med en taggig klack i guld eller fransiga sandaler. Däremot så tycker jag att det är synd att skorna ska kosta närmare 2000 kronor, det är för mycket för ett par säsongsbetonade skor tycker jag. Då lägger jag hellre till ett eller tvåtusen till och köper ett par Pradas. Så utan att komma ut med shoppingkassar så traskade vi ner till L'Angolo för rosévin och hallonpaj i solskenet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback