måndag.

Oh well, nu kan jag säga vilken färg min säng har och att jag föredrar vita tapeter i stället för multifärgade. Tänk vad man lär sig på franskan, haha. Dagens topic annars var nog Piratpartiets medlemsskandal. Fy fy fy, piratpartister. Och en smula chock över att min vän Joos har gått med i partiet. Anyway, Strandbryggan har öppnat för säsongen och det ryktas om tjugo grader till helgen - då ska jag banne mig parkera mig där med en hink vin och en enorm skål med räkor. Välkomna förbi om ni vill, för åtminstone jag vill njuta av våren. Puss!

Kommentarer
Postat av: Vici

Standbryggan låter väldigt bra! Jag kommer absolut förbi:D

2009-04-20 @ 20:50:45
Postat av: Vici

Standbryggan låter väldigt bra. Jag kommer absolut förbi:D

2009-04-20 @ 20:52:13
Postat av: Mysse

Joos som i Josefine?!

Postat av: Bells

Mysse: Yes box!

2009-04-22 @ 14:57:43
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Mysse

HUUUH! Oj oj oj! Se vad som händer när man lämnar landet..!

2009-04-24 @ 18:55:36
URL: http://lillefotgoesjapan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback