kvällstankar.


Så var det slut på ledigheten för den här gången och det är tillbaka till jobbet imorgon. Men jag ska inte klaga, det är mycket att se fram emot i veckan. Jag har ett jobb som jag trivs med, det händer spännande saker så som domen rörande Pirate Bay, jag tror jag har fått ett span på ett par fina skor jag vill ta hem och klappa på och det bästa av allt - jag får se min karl igen på fredag. Borta bra, men hemma bäst. Nu får det vara nog med helger ifrån varandra tycker jag, för veckorna känns så mycket längre när man inte hinner ses. Så nu vet ni det också, jag saknar min pojkvän och vill helst av allt vakna upp bredvid honom i solskenet och spendera hela dagarna i gröngräset med pussar och glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback