helgen.

I fredags så åkte jag till Uppsala för grillning hemma hos Chris. Vid sjutiden anlände vännerna för öl, grillat och en massa prat. Det var isande kallt utomhus så efter en öl i kvällssolen så begav vi oss inomhus. Det var en väldigt trevlig kväll och ett plus i kanten var att Pao dök upp och henne har jag inte sett på evigheter.

Lördagen spenderades med Heroes, i solskenet och med en glass i handen. Hemmagjord varmrökt lax och potatis till middag med hela pojkvännens familj och hysteriskt fnissande över gamla fotografier.


Idag har jag lallat runt på stan i Uppsala när min karl var iväg på möte och därefter besökte vi det skatteslukande byggnadsmonstret vid namn Uppsala Konsert & Kongress. Vi tittade på utsikten över hela Uppsala och jag beklagade mig över att sky-baren inte var öppen. En bellini på söndagsförmiddagen hade inte suttit fel, hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback