adios amigos.

Vädret i Stockholm bråkar men enligt insiderrapporter så är det perfekt väder i Åre. Varmt i byn, krispigt på toppen och lagom mycket sorbet i barnbackarna (där jag ändå inte åker, hah!) så att ungarnas skidor fastnar i snövallarna. Väskan är packad och magen är fylld med mat efter en lunch med Joos Mocco. Nu sippar jag på en red kick och funderar över hur jag ska fördriva tiden på tåget sedan. Sex timmar och tio minuter att roa sig på och jag valde att lämna datorn hemma. Såhär i efterhand känns det som ett dumt beslut då en bok är mitt tidsfördriv under hela resan. Jag älskar att läsa, men det är få böcker som är tillräckligt bra och tjocka nog att sträckläsa i sex timmar. Oh well, jag ska i alla fall försöka hitta en ny bok i transgressive-genren att roa mig med. Livet känns alltid fattigt utan Bret Easton Ellis eller någon annan ur det the brat pack. Däremot har jag hört att James Frey ska vara en pärla och faktum är att Ellis själv har recenserat boken på omslaget så kanske kanske är det läsvärt.

Nu sticker jag snart så då vi drar till fjällen blir det väl fest hela kvällen, eller hur låten gick, men för min del blir det nog glühwein och raggsockor. Vi hörs, puss!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Bara för att djävlas måste jag fråga, heter det "det the..."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback