torsdag.

Onsdag med E2 igår var en ganska trevlig historia. Mycket folk, men som vanligt blir det alltid så grupperat. Goda tillbehör och gott vin, även om jag efter ett glas höll mig till Ramlösa resten av kvällen då mitt huvud var tungt av bomull. Det var trevlig att sitta och prata med Empan hela kvällen och fram emot tio-snåret begav vi oss hemåt istället för att gå ut och dansa. Efter lite otrevligare saker senare på natten lyckades jag så småning om få lite sömn innan jag nu sitter här. Morgonen har spenderats med nybakat bröd, Iron Man och nu ska jag snart börja skriva igen. Inspirationen är noll och förkylningen har nu krupit ner i lungorna. Jag hostar och rosslar mest hela tiden. Det här ser ut att bli en riktigt seg dag. Plus i kanten för att min pojkvän är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback