torsdag.

Vad är det för fel på mitt huvud? Idag, trots lunch, mycket sömn och yadayada så dunkar mitt huvud. Och utan tre lager concealer under ögonen ser jag ut som levande död. Hm, jag behöver verkligen vila. Idag var det jobb, ganska trevligt sådant idag också, mycket flams och skratt, och sedan tränade jag på Sats. Dansstep tror jag att passet hette. Jag har uppenbarligen tappat all min koordinationsförmåga för jag hängde knappt med. Visserligen fanns det värre klunsar i gruppen som gladeligen hoppade åt fel hål och trasslade in sig i fett och slängade lemmar, men jag borde ha kunnat följa med bättre. Visserligen var mina tankar på annat håll, men efter att ha dansat i 15 år borde kroppen kunna följa med utan att hjärna är med. Det var en lite jobbig upptäckt det där. Däremot satt takten i, jag räknade mina 8:or och irriterade mig på att det varken var koreograferat efter taktslagen eller de musikaliska förändringarna. Old habits die hard.

Nu har jag skrämt upp mig lite lagom till Fringe och ska sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback