tisdag.

Det var en väldigt fin dag, tills klockan närmade sig fem och mitt humör tvärvände. En mening och sedan cyklade jag i raseri på Sats. Jag har nog aldrig varit så vimmelkantig av trötthet efter ett spinningpass, men trots det lyckades inte den irriterande känslan helt lämna min kropp. Vissa människor är idioter och jag undrar egentligen vad jag har gjort för att förtjäna det här? Oh well, jag har lugnat ner mig lite nu i alla fall. Ugly Betty, Desperate Housewives och flera koppar thé senare. Plus att det var trevligt att prata en stund med Ellie idag, även om det bara gällde tråkiga ting. Imorgon däremot blir det nog en bra dag - drinkar på Bauer, middag med Joos och tjejsnack. Välbehövligt mitt i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback