there's so many shades of black.

Det finns många nyanser av svart. Imorse var det nattsvart, inte bara utanför mitt fönster men överallt och ingenstans. Inte ens Klassons sprillans nya Miu Miu-väska lyckades pigga upp mig nämnvärt så jag rymde från jobbet och rymde iväg med My. Det började regna hiskligt utomhus men plötsligt fanns det lite ljus i alla fall. Vi spenderade dagen med att traska i spöregn, prata prata prata, shoppa litegrann och äta pannkakor. Det var väldigt fint.

Nu har jag tagit ett bubbelbad och ätit middag och mitt tidigare muntra humör börjar mattas av en aning. Jag ska försöka reparera skadan genom lite Ugly Betty, varma kanelbullar och drömmar om helgen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

blev lite nyfiken, vad jobbar du med/som? :)

2008-10-02 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback