ord som värmer och likheter.

Ni vet när någon fäller en kommentar, i förbi farten, som man sedan har svårt att släppa. Några fina ord, som man tar med sig, låter ligga nära hjärtat när hjärnan bråkar. Igår fick jag höra att jag nog var världens sötaste flicka. Och det var av en främling. Helt allvarligt yttrade han orden, lät mig ta ett bloss på hans cigarett och sedan gick jag. Jag vet att vi alla var berusade och sparkade fotboll med huvudet men ändå, det var fint sagt.

Sedan fick jag höra att jag var fruktansvärt lik
Lykke Li också. Det var något nytt. Wilma ur Skärgårdsdoktorn har hängt efter mig hela livet, men det där med Lykke Li var något nytt. Jag väljer att ta det som en komplimang.


Kommentarer
Postat av: d

sånt är underbart! jag fick höra något liknande när jag var ute för över ett år sen, och helt allvarligt så sitter det fortfarande kvar :P man borde göra sånt själv oftare, eftersom man vet hur mycket det värmer, och det är ju absolut inte svårt :) jag kan ju passa på att säga att du skriver helt fantastiskt!

2008-10-27 @ 00:39:52
Postat av: Bells

d: Tack så mycket, vilken fin kommentar att läsa såhär på morgonkvisten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback