onsdag.

Tredje dagen med migrän. Oh joy. Det är fantastiskt roligt att receptfria migräntabletter kostar 180-fucking-kronor på Apoteket för en enkel dos. Försöker Apoteket och läkemedelsföretagen ruinera mig? Det är väldigt tydligt att man har kommit fram till att personer med migrän ofta göra drastiska, impulsiva saker för att lindra smärtan. Och då pressar man dem på pengar.

Men vissa saker var i alla fall bra idag, inte allt nattsvart! Jag provade två fina pälsar på lunchen, flyttade över en rejäl summa pengar till mitt konto på arbetstid och funderade över om en mörkbrun eller ljusbrun päls skulle vara bäst i vinter. Dock kom huvudvärken och förstörde mina dagdrömmar så istället för att träffa Josefine och köpa döda djur att värma sig med så åkte jag hem. Men väl hemma väntade ett paket från
Kicki Norman. Jag vann en ansiktscrême från Clinique i en av hennes fina bloggtävlingar och nu står den på hyllan i mitt badrumsskåp. Det var trevligt.

Nu ska jag titta på House och sedan ägna kvällen åt dagdrömmerier. Jag vill bara ta och packa väskan och åka iväg någonstans. Att traska runt i samma gamla hjulspår här hemma är inte så fantastiskt roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback