nattliga aktiviteter.

Efter mycket om och men satte jag på mig tights till min flanellskjorta och begav mig ut i natten. Jag mötte upp Vici och vi satte oss på Judit & Bertil på söder och drack drinkar, vi hann avverka en hallonmojito innan Lova och Hanna anslöt och vi drack passionsfruktsdrinkar till klockan närmade sig tolv. Jag lämnade mitt sällskap och åkte till Klubb Ace för att möta Lina. Kön ringlade sig förbi Seven Eleven men turligt nog har min pseudoamerikan skaffat sig nya vänner i Stockholm och med lite hjälp av Dinamarca slapp vi frösa benen av oss. Väl inne mötte vi upp Linas vänner och det blev öl, farliga shots och massor av dans. Transliknande röjde vi på electrogolvet för att sedan avsluta med MGMT-marathon. Jag har inte dansat sådär på väldigt länge och det var jättetrevligt att gå ut med Lina och bara vara. Dansa, prata, skratta och bara umgås. Det var den bästa utekvällen på väldigt väldigt länge, men tyvärr förevigade jag den inte med kamera. Kvällen avslutades själv i en taxi med pommes och ett leende på läpparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback