när tecken efter tecken måste kapas.

Jag är sämst på att hålla mig inom ramar. Ska ett skolarbete vara på 3 sidor man jag lova er att jag från början skrev 13 sidor och sedan fick kapa bort mer än hälften. Det gör att mina meningar ofta blir ja, lite korthuggna. Nu sitter jag med en artikel som ska vara på 5000 tecken inkl. blanksteg och jag kan inte förmå mig att kapa mer än till 6573 tecken. Det går inte att kapa mer utan att det ska se ut som ett dagisbarn har skrivit texten. Så nu har jag skickat ett puppy-eyes-mail till Markus och hoppas på att chefredaktören godkänner. Det är bara att hålla tummarna.

Under tiden roar jag mig med att sukta efter Marc by Marc Jacobs pjucks och dricka thé. Jag tror att jag håller på att bli förkyld, dumma dumma hals!


Kommentarer
Postat av: SveaJ

jag kan aldrig heller hålla mig inom ramar. Arbetet som ska vara max 5 sidor, mitt blir alltid 7-10 istället. suck

Postat av: Bells

SveaJ: Det är inte lätt när man har mycket att säga!

2008-10-27 @ 15:58:16
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Markus är söt, han godkänner säkert den för långa texten om de bara tar bort lite krimskrams runt om i layouten (det är väl här vi ska poängtera att det är hans syster som gör layouten...)

2008-10-27 @ 18:41:04
URL: http://whortelberry.blogspot.com/
Postat av: Bells

Josefine: precis, kapa bort allt som har med layout att göra, så får alla mina texter plats!

2008-10-27 @ 19:44:44
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback