måndag.

Idag var det upp och ner och lite sidleds på det. Jag blev praktiskt taget åksjuk redan imorse på tunnelbanan och resten av dagen fortsatte i samma stil. En tråkig nyhet kom till min kännedom, annars så var jobbet helt okej. Jag sålde, mer än på länge, även om jag inte kommer se röken av provisionen så var det skönt. Sedan tränade jag på Sats. Gjorde sit ups med främlingar och hjälpte en gammal gubbe att hänga tillbaka sin matta. Dagens goda gärning med andra ord. Dagens glada överraskningar var en finfin handcrême från Huiles & Baumes som kom på posten, tack Kicki!

Jag längtar redan till helgen. Jag vill fira i helgen. Slå på stort. Slira i min Pradas (även om mina dyrgripar inte klarar annat underlag än parkett). Dricka drinkar, champagne och skrika mig hes. Dansa dansa dansa. Jag brukar inte längta ut så mycket, jag brukar mer längta efter trevliga middagar men nu rycker det i benen på mig. Oh well, time will tell.




Fina skor att slå runt i...
Foto: Jak & Jil

Kommentarer
Postat av: Klasson

därför joinar du oss på lördag! see u then

2008-10-20 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback