måndag.

Idag var det faktiskt inte en allt för tokig måndag, trots motgångar. Klasson muntrade upp mig med hemlagad lunch idag. Det var inte vilken skabbig matlåda som helst, för jag har sett mina rysare på kontoret, utan snarare en väldigt god tryffelrisotto med balsamico creme. Det var finfint det. Dock missade jag helt lite Veuve Clicquot efter jobbet. Lite bubbel hade inte skadat. Istället rusade jag till Exceed för ett möte och sedan hem för middag. Nu blir det badkaret, kan man göra annat när det är iskallt i huset? Och sedan the Hills och mitt nya Earl Grey Bergamot thé som jag hämtade ut på NK idag. Gratis är alltid trevligt. Dock något som är mindre trevligt är att min Miu Miu har gått sönder (igen) och jag funderar på att skicka en brevbomb, eller lite mjältbrand till både fabriken och My Theresa.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Asså bomb gör nog mer skada :/

Postat av: nathalie

Igen?! Asså, man tycker ju att en dyr väska från miu miu borde hålla lite bättre än så. Snacka om dålig kvalité! Jag tycker definitivt du borde klaga :)

2008-10-07 @ 17:32:24
Postat av: Bells

Sarah: Jag vet, men mjältbrand är mer smärtsamt tror jag.

Nathalie: Det tycker jag med.

2008-10-09 @ 20:10:36
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback