lite kortare och lite blondare.

Nu har jag varit och klippt och slingat. Superskönt att sitta inne i värmen, läsa senaste brittiska Vogue och dricka thé medan Tina tog hand om mitt hår. Lite kortare och lite blondare är jag nu. Passade även på att investera i lite SPA-produkter när jag var i stan, pink grapefruit är fint det. Hann även ta en tripp förbi Akademibokhandeln och som vanligt kunde jag ha förlorat timmar inne i butiken. Det finns nästan ingenting som jag tycker är så avslappnande som att gå och bläddra i böcker, läsa ett par stycken och sedan smygknäcka några ryggar. Hem kom jag med fyra pocketböcker, några engelska och några svenska. Jag har saknat att ha någonting att läsa. Sedan hann jag även med ett bloggmöte idag. Det ser ut som om det kan komma lite spännande förändringar här i bloggen, men vi får väl se!

Nu måste jag sätta mig och jobba ett par timmar innan Ugly Betty och Desperate Housewives för imorgon ska jag ut till Hässelby och intervju gymmande pensionärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback