dagens lista

Humör: Förkyld och trött.
Gjort: En intervju, transkriberat den och skrivit råmaterial.
Planer: Middag och sedan Onsdag med E2 och kanske lite utgång på det.
Ser på: Datorn och snart Generation Kill.
Lyssnar på: Joy Division.
Läser: Johan Kindes "Någon slags extas" och en 30-sidig rapport om seniorträning.
Dricker: Just nu vatten för att kompensera mitt espressointag.

Äter: Ingenting, väntar på middagen.
Bästa: Att jag äntligen har kommit någonvart med min frilansartikel
Sämsta: Att jag är förkyld och trött.
Väder: För kallt för skinnjacka och mörkt utanför mitt fönster, tidigare idag: soligt.


Jag skriver så sällan listor i bloggen, men jag är i hemlighet överförtjust i sådana här saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback