torsdag.

Vissa dagar är bättre än andra. Bra dagar, som denna, börjar med en balja thé, pannkakor och bacon. Det är fina dagar det. Att solen lyste utanför mitt fönster och kylan bet i kinderna såg jag bara som ett plus. November är fint när solen tittar fram. Så förutom att mysa i Uppsala har jag varit på en anställningsintervju och nu sitter jag här hemma och svettas över dagens dos av NaNoWriMo. 2 000 ord om dagar är det som gäller och jag har inte skrivit dagens dos än. Vi får se hur det blir i helgen, jag ska jobba hela helgen på Älvsjö mässan så tiden blir knapp. Men det är bara att fokusera och prestera, antar jag, för jag vill hinna klart innan Fringe. En kopp hjärteblandning skulle kanske hjälpa mig på traven!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vart var det du skulle jobba nu igen?

Postat av: Bells

Josefine: Intervjuare på Hälsomässan :)

2008-11-06 @ 21:55:12
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback