torsdag.

Ännu en fantastisk dag! Imorse skrev jag under avtal hos Academic Work så nu har jag skaffat ett jobb också, det känns fint. Därefter så skippade jag Sats för jag haltar fortfarande och åkte istället till Carin Westers utförsäljning. Där förälskade jag mig i Illona, i en mycket större size, och kom därifrån med flickan i en påse. Det kändes fint, plus att mitt konto har lite extrapengar nu när jag har valt att skicka tillbaka min Miu Miu för gott och fått pengarna tillbaka. Det är sorgligt men sant. Sedan åkte jag till Söder och spanade in Hopes utförsäljning men fann ingenting av direkt intresse - om jag inte hade varit man. Kostymerna som fanns att köpa för en billig peng var fantastiska! Jag traskade därefter förbi ett gammalt hang-out, Pierrot och åt deras fantastiska kyckling-panini för mig själv och läste ett gammalt nummer av King. Nu ska jag snart laga middag och där efter blir det nog SATC-filmen med lillebror. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback