torsdag?

Jag minns knappt vilken dag det är, det känns som semester när man är i Uppsala! Ingen familj som tjatar, ingenting att fixa annat än att söka något jobb (och svara i telefonen när folk vill att jag ska komma på intervju!). Så imorse besökte jag H&M:s Comme des Garcons-kollektion. Jag är van vid Stockholmstempot där vi jäktar fram och slåss över plagg med skaplig kvalité. Här promenerade jag in i butiken strax innan elva för att finna hela kollektionen och tre stycken wannabe-fashionistas stå och klämma på de prickiga plaggen. Likadant var det på herravdelningen, tre "alternativa" kids fann att Comme des Garcons passade deras hattar och sminkningar. Oh well, jag hittade en skaplig tröja men valde att stänga plånboken.

Resten av dagen har jag bakat lussebullar (!) och druckit glögg, något måste man väl göra för att kompensera det förskräckliga vädret. Det strilar ute, usch. Sedan har jag haft en två timmar lång diskussion om kärlek med två olika personer och det gick inte heller av för hackor. Folk verkar tycka att mina råd är bra, det är alltid roligt. Nu ska jag skriva lite på min NaNoWriMo och sedan är det Fringe med äppelpaj som gäller!

Kommentarer
Postat av: Vici

Du är grym på att ge råd! Tack för att du alltid orkar lyssna!:D

2008-11-13 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback