tisdag.

Vilken dag. Det känns som om jag bara flänger fram och tillbaka nu för tiden, men på ett bra sätt. Jag startade dagen med att skrämma livet ur några kids som tjuvrökte på vår tomt. Vem ställer sig på någon annans tomt för att blossa? Oh well, med hjärtat i halsgropen jäktade de iväg efter att jag hade skämt dem. Därefter skyndade jag in till stan, köpte en hallonrosa flapper-esque klänning. Jag är så fruktansvärt kär i skapelsen att jag vill ha ett cocktailparty nu på en gång för att få använda den. Hem till farmor på lunch, låna Brideshead Revisited på DVD-box och sedan gick jag och mötte Sarah. Tillsamman traskade vi hem till hennes nya lägenhet. Jättefint. Den perfekta lägenheten ungefär. Stort och luftigt men ändå intimt. Lite chaithé och Ben&Jerrys senare tog jag bussen hem. Nu ska jag fixa lite inför morgondagen och sedan är det Ugly Betty, Desperate Housewives och sist men inte minst, den mest spännande politiska händelsen i mitt liv (förutom förra valet i Sverige... kanske) - det amerikanska presidentvalet. Obama for the win!



Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback