tisdag.

God morgon! Idag är jag fruktansvärt trött och lite trött på vintern också måste jag säga. Det snöar fortfarande utanför mitt fönster, dock inte lika mycket. Igårkväll när jag skulle gå ut på promenad så fick jag pulsa fram, tur att jag hade Ballykängorna på mig för det var inte plogat någonstans. Det jobbiga med snövädret är att det är så svårt med skor, antingen har man stora, klumpiga och fula skor på sig som är gjorda för arktiskt väder eller så har man nätta, fina skor på sig som man både förstör och fryser fötterna i. Vilket dilemma, ha!

Idag är det Sats muskelpass som gäller för att kickstarta dagen, därefter ska jag nog sticka förbi Rodebjers utförsäljning innan jag sticker till Uppsala, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback